قوانین و مقررات

قوانین پرداخت و دانلود

۱- محصولاتی مانند پایان نامه و تحقیق های دانشگاهی و کتاب های فارسی چاپ شده در ایران و مواردی که خلاف قوانین و مقررات وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان نظارتی وابسته باشد در سایت قرار نمیگیرد و لذا به درخواست این موارد رسیدگی نمی شود.

۲- مشکلات ناشی از درج هرگونه مشخصات اشتباه اعم از نام و آدرس الکترونیکی و بروز مشکل در این رابطه بر عهده فرد پرداخت کننده می باشد. در صورت بروز مشکل با پشتیبانی سایت در تماس باشید.

۳- در صورت پرداخت صحیح به صفحه دانلود کتاب منتقل می شوید. بدیهی است بروز هرگونه مشکل در پرداخت اعم از قطع شدن اتصال اینترنت شما در حین پرداخت یا مواردی از این دست بر عهده کاربر سایت می باشد. اگر پرداخت به صورت صحیح و معتبر انجام شده باشد و به صفحه دانلود منتقل نشدید و یا پست الکترونیکی حاوی جزئیات پرداخت و دانلود برای شما ارسال نشد با پشتیبانی سایت در تماس باشید.

۴- شما میبایست قبل از دانلود کتاب مورد نظر، مشخصات کتاب را خوانده و جزئیاتی نظیر شماره ویرایش و نگارش کتاب و فرمت کتاب پی دی اف (نسخه عادی یا اسکن شده یا تبدیل شده) و … را مشاهده و انطباق دهید و در نهایت پرداخت را انجام دهید.

۵- در هیچ شرایطی اعم از اشتباه در دانلود کتاب یا اشتباه در دانلود ویرایش کتاب دانلودی یا عدم تطابق کتاب با آنچه در ذهن داشتید (بند شماره ۳) وجه پرداختی عودت نمی شود، بنابراین جای هیچ گونه اعتراض در این زمینه باقی نمی ماند.

۶- در خصوص کتاب های تبدیل شده (به طور مثال از فرمت epub و …) اگر نسخه معمولی کتاب وجود داشته باشد برای دانلود قرار داده می شود اما اگر ناشر تا کنون این نسخه را ارائه نداده باشد نسخه تبدیل شده کتاب (ذکر شده در مشخصات کتاب قسمت نوع فایل) برای دانلود قرار داده می شود و در صورت انتشار نسخه عادی پی دی اف کتاب این نسخه جایگزین می گردد. پس شما می پذیرید با علم به این موضوع شرایط پرداخت را انجام داده اید.

۷- هدف اصلی سایت ارائه کتب به دانشجویان، اساتید و پزشکان محترم جهت استفاده علمی می باشد و هیچگونه مسئولیتی در برابر ناشرین جهت نشر ندارد.